Newsletta

Du suachsch im Internet nach a Antwort auf dei Frag. Auf oanmal kimmsch auf a Website, de die volle fesslt. Es isch Abend, du bisch aloan, es geht a kloans Fenster au und a freindlicha Mann frag di, ob er dir helfen kann und ob vielleicht nu mehr interessante Sachn lesn wilsch. Supa denksch da ... und klicksch auf "abboniern".

Sobald in Besucher für dein Newsletter g'wonnen hasch, ischs wichtig, dass iam a die richtign Sachn schicksch. Lei dann wead er deine E-Mails a ollaweil lesn. Koa Luscht auf Glump isch oana von die häufigschtn Gründe, warum a Leser aufs "Abmeldn"-Knöpferl druckt. Der isch nämlich entäuscht, wenn da Liebesbriaf von davor nit ehrlich gmonat war, lei Floskln und Schaß drein steat und ma merkt, dass da Absender lei es Oane will.

Mir ham a supa Newsletter System, mit dem du oanfach Liebesbriafln verschickn kannsch, de zu dia passn.

Du hasch koa Zeit zum Texte schreibn und Bildln aussuachn? Mir tatn des gern für di machn.

In deim Newsletter isch Storytelling a wichtige Sach, weil a guate, spannende Gschicht Sympathie und a Bindung zum Leser schafft. Damit hasch du die Chance, dei Braut für di zu gewinnen. Nebnbei sein Newsletter a preisgünschtige Alternative zu die andern Werbemöglichkeitn. Wurscht was du anbietesch, a Produkt oder a Dienschtleischtung ... a schiana Liebesbriaf bing jedn zum Lächln und dei Kundschaft bleib bei dir.